Termeni de utilizare

Gorilla Wear Romania 

Ultima actualizare: 16 Septembrie, 2019

Acest site web este administrat de SC MASSUP SRL-D, avand codul de inregistrare fiscala J30/268/2015 si inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. RO34433955,  telefon 0733.337.586, email: contact@gorillawear.ro

Prin accesarea si/sau comandarea produselor de pe site-ul nostru Gorillawear.ro, va obligati sa respectati si sa acceptati termenii si conditiile prezentate mai jos.

SC MASSUP SRL-D isi rezerva dreptul de a modifica continutul site-ului (efectuand schimbari ale termenilor si conditiilor, politicii de confidentialitate, prețuri etc.) fara a notifica in prealabil uilizatorii.

Pentru a evita posibilele incidente, va recomandam sa cititi si sa luati la cunostinta periodic aceasta sectiune a termenilor si conditiilor.

Atentie! Informatiile furnizate de acest site nu inlocuiesc sfaturile unui medic specialist.

In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:

UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare.

CLIENT: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare, ce initiaza si finalizeaza o comanda.

UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce daune pentru SC MASSUP SRL-D.

COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, ce intervine ca forma de comunicare intre SC MASSUP SRL-D si CLIENT.

CONTRACT: reprezinta o COMANDA confirmata de catre SC MASSUP SRL-D, prin care SC MASSUP SRL-D este de acord sa livreze CLIENTULUI produse si servicii, iar CLIENTUL este de acord să efectueze plata acestora.

UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare urmatoare. Termenii si conditiile urmatoare sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea SITE-ului supunindu-se de drept prevederilor generale ale legislatiei in vigoare.

Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.

1. Condiții de acces și utilizare

Accesarea si vizualizarea site-ului nostru nu implica o limita de varsta. Va recomandam ca, pentru a evita neplacerile, sa cititi cu atentie descrierile produselor inainte de a plasa o comanda. Nu ne asumam responsabilitatea pentru nerespectarea atentionarilor cu privire la varsta.

Suplimentele alimentare se adreseaza doar persoanelor cu varsta minima de 18 ani!

Utilizarea acestui site implica si acceptarea termenilor si conditiilor.

2. Drepturi de autor

Continutul prezentat pe Gorillawear.ro este protejat conform legii, fiind proprietatea noastra.

Utilizatorii nu au dreptul de a efectua modificari  pe site (impotriva intereselor noastre) fara un acord in scris in prealabil de la firma noastra.

Pozele site-ului nostru au un caracter informativ.

3. Preturi si discounturi

Preturile produselor sunt in lei si contin TVA, existand posibilitatea sa contina eventuale erori de redactare.

SC MASSUP SRL-D isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra preturilor si discounturilor practicate, fara o notificare in prealabil a utilizatorilor.

4. Transport și Livrare

Comenzile plasate sunt livrate in functie de disponibilitatea produselor in stoc. (Firma noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta comenzi.)

Pentru confirmarea comenzilor veți fi contactat telefonic și/sau prin sms.
Comenzile plasate de luni până vineri și confirmate până la ora 14:00 vor fi trimise în aceeași zi. Comenzile plasate și/sau confirmate după ora 14:00 vor fi expediate în ziua următoare.
Comenzile plasate sâmbătă și duminică vor fi expediate, după confirmarea lor, în zilele de luni.

Transportul este gratuit în rețeaua Fan Courier (în aria de acoperire, adică în localitățile pentru care nu se percepe plata unor kilometri suplimentari) la comenzile de peste 299 lei.
ATENȚIE! Dacă vă aflați într-o localitate din afara ariei de acoperire Fan Courier, veți plăti în acest caz doar kilometrii suplimentari aferenți acelei localități, adică 1 leu/fiecare kilometru, în funcție de cât de îndepărtată este localitatea în care vă aflați de cel mai apropiat sediu Fan Courier.
Pentru a nu plăti pentru kilometri suplimentari într-o asemenea situație, puteți opta pentru ridicarea comenzii dvs. de la cel mai apropiat sediu Fan Courier.

La comenzile sub 299 lei, costul transportului este de 19 lei, plus plata unor eventuali kilometri suplimentari, cum am descris mai sus, în cazul localităților din afara ariei de acoperire Fan Courier.

ATENȚIE! Indiferent de valoarea comenzii, costul final și corect al transportului vă va fi comunicat de unul dintre operatorii noștri înainte de expedierea comenzii.

In cazul in care întâmpinați probleme la ridicarea coletelor, recomandam sesizarea in cel mai scurt timp la agenția Fan Courier/ oficiul poștal de care aparțineți din localitatea dumneavoastră sau prin email la adresa contact@gorillawear.ro

Recomandam deschiderea coletului imediat dupa preluarea acestuia si verificarea produselor (sa nu fie deteriorate chiar daca ambalajul este in regula). In cazul in care coletul prezinta o defectiune, refuzati preluarea lui!

In cazul in care se ajunge la aceasta situatie neplacuta, va rugam sa ne informati despre acest caz cat de repede posibil (cel tarziu a doua zi lucratoare) prin email la adresa contact@gorillawear.ro

Deschiderea coletului la livrare

Gorillawear.ro îți oferă posibilitatea de a plăti după ce deschizi coletul, dacă dorești să te asiguri și în acest mod că ai primit ceea ce ai comandat, în stare perfectă. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este valabil în cazul oricărui produs livrat de www.gorillawear.ro, atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice.

Cum funcționează?

Acest serviciu îți oferă posibilitatea de deschide comanda la livrare și de a verifica daca produsele comandate sunt corespunzătoare cum am spus și mai sus, însă nu este permisă și posibilitatea de a verifica tehnic (adică de a testa sau proba) produsul (nu pentru că nu am dori noi, dar aceasta este politica curieratului din rațiuni ce țin, cel mai probabil, de timpul mare necesar unor astfel de operațiuni).

Alegerea acestei opțiuni se poate face DOAR la cererea expresă a cumpărătorului și DOAR ÎNAINTE de trimiterea comenzii deoarece este necesară întocmirea unui „Packing List” (adică a unei liste cu produsele expediate) care va fi adăugat/atașat la colet în momentul expedierii.

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul nu este cel comandat sau nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda, dar obligatoriu in prezenta curierului.

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Cât costă?

Opțiunea „Deschiderea coletului la livrare” costă doar 3 lei.

Cine achita transportul?

In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare” taxele de transport sunt acoperite de catre vanzator.

NOTĂ!

În cazul clienților care folosesc acest serviciu și returnează coletul din motive care se dovedesc a fi neplauzibile sau din cauză că au dorit să și testeze/probeze produsul (deși am specificat că acest lucru nu este posibil), ne rezervăm dreptul de a nu le mai trimite alte colete decât contra unei taxe de transport plătită în avans.

5. Plata

SC MASSUP SRL-D livreaza comenzi cu plata ramburs indiferent de zona tarii.

SC MASSUP SRL-D va emite catre CLIENT o factura pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Plata se face în numerar, în lei, integral, la livrare. Plata produsului se va face, după caz, direct catre firma de curierat sau la oficiul Poștei Române, pe baza de chitanta.

6. Dreptul de proprietate

Produsele comandate raman in proprietatea firmei noastre pana in momentul achitarii integrale ale acestora.

7. Colete neridicate

In cazul coletelor trimise si neridicate in timp util (7 zile de la data expedierii), acestea vor fi returnate automat. Chiar si in aceasta situatie, clientului ii revine obligatia de a plati factura. Pentru a retrimite un colet, firma noastra isi rezerva dreptul de a cere un avans clientilor.

8. Daune in timpul transportului

Daca sesizati daune ale produsului din cauza transportului, clientul are obligatia de a anunta firma, cu scopul de a solutiona problema.
Recomandam deschiderea pachetului imediat dupa preluarea lui si controlarea produselor primite pentru a putea reclama eventualele daune firmei de curierat.

9. Politica de returnare

Dacă nu ești pe deplin mulțumit de achiziția făcută sau mărimea nu ți se potrivește, îți punem la dispoziție două modalități de returnare a comenzii:

  • Fie alegi să schimbi produsul cu o altă mărime sau cu un alt produs, caz în care plătești doar transportul pentru returnarea produsului, iar la primirea noului produs transportul este plătit de către noi; exceptie fac produsele care au fost achizitionate la pret redus sau sau cu un cupon de reducere, caz in care vei plati transportul atat la returnarea produsului, cat si la primirea noului produs.
  • Fie alegi să primești banii înapoi, caz în care returnezi produsul primit și plătești doar transportul pentru returnarea acestuia.
  • *Te rugam sa retii: GorillaWear.ro suporta o parte din taxele de transport aferente schimbului de marime sau de produs doar in cazul primului schimb.

IMPORTANT!
Produsele returnate trebuie să fie în starea lor inițială (nespalate, fara urme ale utilizarii, cu etichetele originale si in ambalajul original).
Dacă au venit în cutie, aceasta trebuie să fie în starea primită, nedeteriorată sau lipită, iar la transport veți înveli cutia cu un alt ambalaj pentru a o proteja.
Este necesara si dovada achizitiei – copia facturii.

Lenjeria pentru adulti si copii (ex. bustiere, sutien, boxeri), costumele de baie, slipurile, chilotii pentru adulti si copii, inclusiv chilotii pentru sport, articolele pentru nou-nascuti si copii de cresa, lenjeria de pat, ciorapii, sosetele nu pot fi returnate din motive de igiena!
ATENȚIE! În cazul în care produsele a căror returnare se solicita prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă,  ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

Potrivit legislației in vigoare termenul de returnare al produselor comandate online este de 14 de zile calendaristice, iar cheltuielile directe de returnare a produselor cad în sarcina cumpărătorului. Clientul poate plati singur curierul, iar daca nu plateste, banii reprezentand transportul se vor scadea din valoarea produselor.
IMPORTANT! Dacă ați făcut o comandă de peste 300 de lei și ați beneficiat de transport gratuit, dar returnați produsele sau o parte din acestea și astfel valoarea comenzii scade sub 300 de lei, vi se vor scădea din valoarea produselor și cheltuielile inițiale de transport legate de prima expediere a comenzii.

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face doar in cont bancar* in cel mult 15 de zile de la primirea coletului.

*Curierii nu transporta bani intre comercianti si persoane fizice. Curierii transporta banii de la clientii persoane fizice la banca. Siteul nu lucreaza cu bani cash, banii de la clienti rambursându-se de catre curieri in cont.

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor achitat de catre client, nu se ramburseaza.

Produsele NU se pot returna personal. Retunarea produselor se va face doar prin intermediul firmei de curierat.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client, exceptie facand situatiile in care: coletele prezinta deteriorari severe sau produsele au fost livrate / facturate gresit, precum si in situatia in care produsele prezinta defecte de fabricatie, situatie in care SC MASSUP SRL-D va suporta contravaloarea transportului.

10. Politica de protejare a informatiilor

Firma noastra detine o politica asupra respectarii confidentialitatii datelor. Asadar, ne luam angajamentul de a nu furniza datele personale catre terti pentru a fi utilizate in alte scopuri in afara de cel al efectuarii comenzii. De asemenea, ne angajam sa nu furnizam adresa dvs. de e-mail altor entitati pentru a nu incuraja spam-ul.

11. Modificari ale serviciilor

Firma noastra poate modifica continutul site-ului sau poate intrerupe serviciile si informatiile puse la dispozitie. De asemenea, si in acest caz, ne rezervam dreptul de a nu notifica in prealabil utilizatorii.

12. Absolvirea de raspundere

Utilizand acest site, ati luat la cunostinta si sunteti de acord cu faptul ca:

  • Utilizarea informatiilor si a serviciilor se face pe propria raspundere
  • SC MASSUP SRL-D nu ofera garantie pentru calitatea produselor, a informatiilor sau serviciilor pe care le folositi prin utilizarea site-ului
  • SC MASSUP SRL-D este scutit de orice raspundere exprimata direct sau indirect la garantiile indirecte de vanzare
13. Instiintare

Gorillawear.ro poate instiinta utilizatorii prin intermediul e-mailului. Notificarile vor privi eventualele schimbari in Regulile de Utilizare sau alte chestiuni generale.

14. Frauda

Litigiile aparute intre Societate si Clienti pot fi rezolvate pe cale amiabila. In cazul in care problemele respective nu se pot rezolva pe cale amiabila, solutionarea va reveni instantelor de judecata. Luand la cunostinta si acceptand acesti Termeni si Conditii, clientul si le asuma in totalitate.

15. Litigii

Incercarea modificarii continutului site-ului ce implica afectarea serverului, este considerata tentativa de frauda si va duce la inceperea unei cercetari penale impotriva autorului/autorilor infractiunii.

Pentru informații suplimentare

Ne poți contacta atât telefonic Luni – Vineri | 10:00 – 17:00 cât și prin e-mail, folosind formularul alăturat.

Sună Acum!