Program pentru sala de sport: antrenamentul care dă rezultate

Program pentru sala de sport: antrenamentul care dă rezultate

Program pentru sala de sport

Programul foarte incarcat iti poate schimba organismul si felul in care acesta iti functioneaza, un program de birou, sau unul sedentar duce la acumularea de kilograme in plus, fiind obisnuit cu un program de rutina, trebuie sa gasesti timp sa faci exercitii si la sala de sport, sa incadrezi in rutina ta un program pentru sala de sport, de aceea iti oferim un program special dedicat prin care te vei putea antrena si care iti va oferii rezultate. 

Program pentru sala de sport

Scapa de kilogramele in plus

Poate esti in situatia in care doresti sa scapi doar de cateva kilograme adunate in plus sau poate doresti sa iti sculptezi corpul intr-o forma de zeu grec, zeita greaca, un program pentru sala echilibrat si un echipament de sport potrivit te pot aduce la forma dorita foarte rapid.

Fie ca doar acum doresti sa te apuci de sport sau ai avut o perioada de neactivitate, ai nevoie de un program pentru antrenametul de la sala cat mai potrivit, in plus este necesar sa stii si cate ceva despre echipamentul necesar aceste schimbari.

Este necesar si recomandat sa te ambitionezi si sa iti incadrezi acest antrenament in program cat mai bine pentru a ajunge la rezultate cat mai rapide, rezultate care se pot petrece chiar in 4 saptamani de munca, efort, sudoare. 

Nu neglija nici importanta echipamentului, trebuie sa fii pregatit pentru antrenamentul la sala si pentru munca, efortul si sudoarea ce va aparea in urma acestui antrenament, un echipament neadecvat iti va ingreuna munca si te va putea incoforta. 

Bun, esti pregatit? Ia-ti pantalonii adecvati, fie de vara, fie de iarna,  un maiou, maieu potrivit, fiind la sala, un maieu este suficient pentru a iti realiza antrenametul care va da rezultate.

Program pentru sala indicat începătorilor

Acum sa incepem, efortul fizic trebuie sustinut, iar in momentul in care incepi antrenamentul la sala trebuie sa fii atent la fiecare zona a corpului si sa le antrenezi pe fiecare pentru a sustine antrenamentul pe o perioada indelungata.

Prima saptamana

Acest program trebuie urmarit in prima saptamana, astfel incat de fiecare data cand mergi la sala trebuie sa te asiguri ca iti antrenezi toti muschii. Specialisti recomanda sa te relaxezi si sa faci o pauza de o zi,  dupa 2 zile de antrenament in care te-ai antrenat la sala.

Sa te asiguri ca ai echipament de schimb avand in vedere ca sunt 2 zile una dupa alta si nu ai timp sa iti cureti echipamentul decat in ziua libera.

Este bine sa ai un maieu extra care sa fie confortabil si si o pereche de pantaloni de sport. 

In functie de programul tau poti alege sa mergi Luni, Marti, Joi, Vineri si tot asa. 

Un antrenament ce va da rezultate pentru aceste zile este piramida inversata, asta inseamna ca trebuie sa incepi cu mai multe greutati, iar in timp trebuie reduse ca si numar, deoarece numarul de repetari trebuie sa creasca, incepi cu greutati mai mari pe care le ridici intr-un numar de repetari confortabil pentru tine dupa care reduci greutatiile dar repetii de mai multe ori. 

program pentru sala fitness patru saptamani

A doua saptamana

Urmeaza a doua saptamana unde publicatia Muscle and Fitness recomanda schimbarea rutinei din prima saptamana prin antrenarea la sala a unor diferte partile ale corpului in cadrul unor zile diferite.

Poti incepe cu partea de jos a corpului pe care o poti antrena Luni si Joi, iar Marti si Vineri o parte diferita a corpului, Miercuri si in weekend avand posibilitatea de a te odihnii. 

Saptamana a treia

Saptamana a treia este putin mai dificila, urmand aceasta rutina de 6 zile in care iti antrenezi tot corpul insa parti diferite, cate o parte 2 zile.

Partile corpului ce se antreneaza la sala prin impins adica tricepsii, umerii si pieptul ii poti antrena luni si marti, Miercuri si joi spatele si bicepsii care se antreneaza prin tras, iar in ultimele 2 zile ale saptamanii partea de jos a corpului.

Desigur in aceste 6 zile poti sa si alternezi, sa lucrezi Luni partea de impins, Marti tragere, miercuri picioare si apoi repeti urmatoarele 3 zile. Duminica ramane pentru odihna.

Antrenament sala fitness - antrenament care da rezultate cum sa te antreznezi

Ultima saptamana de program pentru sala de sport

Urmeaza partea cu cel mai mult efort si anume ultima saptamana din prima luna de antrenament la sala, vei vedea deja rezultate dupa aceasta saptamana. In aceasta saptamana este foarte importanta intensitatea miscarilor deja cunoscute, invatate. Aici cheia este repetitia, vei fi nevoit sa cresti numarul de serii la 10, antrenand fiecare parte, fiecare muschi al corpului. 

Programul pe zile la sala
Programul pe zile la sala

Programul pe zile la sala:

Luni – gambele, tricepsii, pieptul

Marti – picioarele si abdomentul

Miercuri – pauza

Joi – Umeri si gambe

Vineri – Spate, abdoment, bicepsi

Sambata – pauza

Duminica – pauza

Un astfel de program poate fi integrat si poate fi urmat, fiind usor sa te focusezi si sa stii ce ai de facut in fiecare zi.

Tu cel fel de program ti-ai facut pana acum la sala?

Ai incercat ceva asemanator? 

Lasa un comentariu mai jos.

Ultima actualizare: 28.10.2019

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *