De ce merita sa faci miscare zilnic?

Gorilla Wear de-ce-merita-sa-faci-antrenament-zilnic
[vc_row][vc_column css_animation=”fadeInUp”][vc_single_image image=”81214″ img_size=”large” add_caption=”yes” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d” onclick=”link_image” css_animation=”fadeInUp” title=”De ce merita sa faci antrenament zilnic”][vc_column_text css_animation=”fadeInUp”]Activitatea fizica implica, in egala masura, consum si acumulare de energie.

Ambele situatii sunt la fel de necesare unei vieti sanatoase.

In plus, activitatea fizica este cea care iti incarca bateriile, iti ofera o stare de buna dispozitie, te mentine in forma si multe altele…..

Pe scurt, noi iti spunem cac eea ce trebuie sa tii minte este ca face bine![/vc_column_text][/vc_column][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”fadeInUp”]Iata, mai jos, 20 de motive (unele amuzante) ca sa faci miscare:[/vc_column_text][info_list font_size_icon=”24″ eg_br_width=”1″][info_list_item list_title=”Miscarea, executata constant, chiar la intensitate minima, diminueaza cu pana la 40% riscul de a face o maladie canceroasa.” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Reduce tensiunea arteriala, prin mecanisme a caror eficienta se mentine timp indelungat (48-72 de ore)” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Reduce riscul aparitiei maladiilor cardiovasculare si a infarctului de miocard.” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Reduce ceea ce medicii numesc „colesterol rau„ si stimuleaza inlocuirea lui cu varianta „colesterol bun„” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Activitatea fizica este un adjuvant pretios in lupta impotriva obezitatii.” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Reduce cu 50% riscul de a face diabet de tip II.” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Diminueaza riscul instalarii depresiilor si compenseaza tonusul psihic „prabusit la pamant„.” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Efectuarea de exercitii fizice scade considerabil riscul aparitiei osteoporozei, boala prin excelenta feminina.” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Sustine si dezvolta forta musculara (si nu se stie cand iti trebuie…).” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Atenueaza durerile de spate, prin tonifierea muschilor.” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Compenseaza lipsa altor satisfactii si nevoi (nu ma gandeam la ceea ce te gandeai tu, nu ma gandeam la sex, ma gandeam la placerea de a manca ciocolata!).” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Amelioreaza functia respiratorie.” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Imbunatateste capacitatea de coordonare si stimuleaza reactiile reflexe (atat de importante in traficul infernal, la volan, de exemplu).” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Imbunatateste tinuta si aliura (blugii si rochia aceea, pe care o iubesti, dar in care trebuie sa stai dreapta ca o lumanare, iti vor sta mult mai bine!).” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=” Imbunatateste echilibrul.” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Miscarea fizica te relaxeaza – pentru a le face pe plac celor care nu fac miscare, decat rar, voi recunoaste ca relaxarea vine dupa ce trece febra musculara…” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Functioneaza ca „medicament„ impotriva insomniilor, respectiv induce somn (insa doar atunci cand trebuie).” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Diminueaza efectele stresului.” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Dezvolta increderea in sine ” list_icon=”Defaults-arrow-circle-right” animation=”fadeInUp”][/info_list_item][/info_list][vc_separator][/vc_column][vc_column][vc_gallery type=”image_grid” images=”81215,81216,81217,81214″ title=”De ce merita sa faci miscare zilnic”][vc_column_text]Un alt argument in favoarea exercitiilor fizice este acela ca o astfel de activitate incetineste si intervine eficient in lupta impotriva efectelor imbatranirii.

Americanii au prezentat un studiu realizat de catre oamenii de stiinta ai Facultatii de Medicina a Universitatii californiene Stanford, urmare a unor cercetari derulate timp de 25 de ani pe subiecti care au efectuat in mod regulat exercitii fizice.

Subiectii respectivi au suferit din cauza unui numar mai mic de afectiuni medicale, au avut o viata activa mai mult timp si s-au confruntat cu 50% mai putine riscuri de a muri in jurul varstei de 60 de ani, decat persoanele inactive. Concluzia a fost aceea ca beneficiile miscarii fizice regulate sunt chiar cu mult mai mari decat se considera in prezent.

Un secret: studiul a demonstrat ca beneficiile pe termen lung pentru organism apar de la minimum patru ore de miscare fizica pe saptamana.

Noi credem ca merita![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *